Lekker Nederlands - Reisverslag uit Auburn, Verenigde Staten van kikivanessen - WaarBenJij.nu Lekker Nederlands - Reisverslag uit Auburn, Verenigde Staten van kikivanessen - WaarBenJij.nu

Lekker Nederlands

Blijf op de hoogte en volg

28 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Auburn

Beste mensen!

Afgelopen woensdag heb ik maar eens een afspraak gemaakt met de mevrouw van Foundation for succes omdat ik dat vak echt nutteloos vind. Donderdag volgde het gesprek, de mevrouw begon meteen met de uitspraak: je mag het vak niet laten vallen. Nou, ik dus al kwaad vanbinnen omdat ik me daar enorm verveel (ik weet dat ik gezond moet eten en genoeg moet bewegen). Na een gesprek van een uur heeft ze haar mening niet veranderd, wel is het tijdstip van de les veranderd zodat ik niet 3 uur moet wachten voor ik die les krijg.
Vrijdag was de zombie halloween party. Het was erg grappig dat iedereen verkleed was. Alleen was het echt wel een soort 1e klas middelbare school feestje. Daarna was ik met een aantal andere met de safety naar een ander feestje gegaan. Daar was alcohol en werd veel gerookt. Ik wilde niet in problemen komen met alcohol en ben zonder te drinken na een half uurtje met Jill en Tarik weg gegaan. Toen we op de hoek van de straat stonden wachten op de safety terug naar de campus, kwam de politie er aan. Gelukkig hebben wij er niet mee te maken gehad. Eenmaal op de campus aangekomen ben ik naar Mary's appartement gegaan. Ik heb daar op de bank een beroerde nacht gehad (ik zou eigelijk bij Max op de bank slapen, maar er had iemand over zijn bank gekotst).
Rond een uur of 12 volgende dag ben ik weer naar huis gegaan. Nog even bijgeslapen en een heel klein beetje huiswerk geprobeerd te maken. 's Middags kreeg ik het idee om krentenbollen te gaan bakken en dus heb ik 's avonds 12 krentenbollen gemaakt.
Vanmorgen de krentenbollen van gisteren gegeten, jammer genoeg waren ze wat uitgedroogd en niet luchtig genoeg. Verder niets gedaan en dan kom ik er nu weer achter dat ik toch huiswerk had moeten maken (nu nog even snel een verschrikkelijk moeilijk script lezen en daar een rolverplaatsingsformulier over invullen, hopen dat het internet het doet zodat ik mijn internet opdracht nog kan doen en een aantal pagina's van een lesboek, de oefeningen ga ik niet maken, die invaller kan de pot op, de normale lerares geeft ook nooit huiswerk op).

  • 29 Oktober 2012 - 17:57

    Roxane:

    Leren dat je gezond moet eten... LOL
    hoezo typisch Amerikaans?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Auburn

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 29567

Voorgaande reizen:

12 September 2012 - 25 Maart 2013

College in Amerika

27 Augustus 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: