We're all living in Amerika... - Reisverslag uit Auburn, Verenigde Staten van kikivanessen - WaarBenJij.nu We're all living in Amerika... - Reisverslag uit Auburn, Verenigde Staten van kikivanessen - WaarBenJij.nu

We're all living in Amerika...

Blijf op de hoogte en volg

23 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Auburn

Dag Nederland!

Iets later dan verwacht, maar dan toch eindelijk weer een "wekelijks" verslagje.
Vorige week zaterdag was ik met een aantal vrienden naar de film geweest; Taken 2. Was erg gezellig. Ook meteen mn nummer veranderd omdat mijn vorige abbo heel ongunstig was.
Zondag lekker een dagje helemaal niets gedaan, is soms ook wel nodig.
Toen weer een saaie week.. Veel huiswerk, maar ik heb per ongeluk mijn slechte gewoontes mee genomen naar hier. (huiswerk niet maken of op het laatste moment in de les... Ja, leraren van vorig jaar, jullie geloven het nog steeds niet he?!)
Zaterdag heb ik lekker lang uitgeslapen, en ben daarna met "Team Awesome" naar Haunted Woods gegaan. Team Awsome is een supergaaf groepje met allemaal leuke gezellige mensen. ;-). Het was op een leuke boerderij met pompoenen. Als eerste activiteit gingen we painballen op zombies. We moesten in een bus zitten en reden een stukje door het bos. Er hingen allemaal zombies in de bomen en er liepen ook een aantal zombies rond. Het was wel leuk, maar halverwege de tocht waren mijn kogels al op. Beetje jammer. Daarna gingen we door naar een soort maisdoolhof met allemaal zombies. Dat moest griezelig zijn maar was het niet, maar wel erg grappig want er waren een aantal mensen in de groep echt flink aan het gillen, en het enige wat je dan kan doen is meegillen. Toen was er nog een laatste doolhof maar die was niet zo leuk als de andere.
Zondag was ik met Tracy (gastmoeder) meegegaan naar de Chinese supermarkt. Dat was een hele happening. Heel veel flesjes en verse vissenkoppen... En Bolletje beschuit en speculaasjes!! Dus we hebben speculaasjes mee genomen, Heerlijk!
Deze week is de laatste week dat we International College Experience moeten volgen! Eindelijk van dat vak af. Ook al ga ik de les met de mensen wel missen, was namelijk erg leuk.
Binnenkort ga ik samen met Jill Nederlands koken. Daarvoor ga ik binnenkort even naar de Europese supermarkt (Samen met Tracy en misschien ook met Jill). Hopen dat ze rookworst hebben, dan kunnen we snert maken. Ook te hopen dat ze speculaaskruiden hebben, anders moeten alle specerijen bij elkaar gemixed worden.
Nou, Ajoo

  • 23 Oktober 2012 - 10:21

    Oma Ina:


    Hallo Kiki

    Hier is ben ik ook weer en heb met plezier je dagboek gelezen en hoop dat je een keer
    hollands kan koken .

    A.s Vrijdag zwemmen Lisa en Marc af voor D goed he.
    Ik hoop dat je ook aan je huiswerk denk he maar ja dat is jou verantwoording goed he.

    Heel veel sukses met koken en bedankt voor je bericht knuffel Omaxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 28 Oktober 2012 - 22:20

    Jan Pieter:

    Hallo Kiki,

    Wij vinden het erg leuk jouw verhalen te lezen en op de hoogte te blijven van jouw ervaringen. Bevalt het Amerikaanse way of life je ? Hoe zijn de temperaturen daar nu want de winter zal zo ook wel gaan invallen. Annemijn en Diederick vragen vaak of het bij jouw al ochtend. Hoe was Halloween ? Je ziet veel vragen. Heb jij toevallig Skype op jouw pc. Diana heeft geen IPhone meer dus FaceTime is niet mogelijk. Nou laat maar even weten. Lijkt ons leuk een keer met jou te kunnen skylab met de kidds erbij. Kun je ons ook jouw adres in Amerika mailen? Veel succes en plezier in ieder geval en we leven met je mee ! Diana.& JP + kidds

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Auburn

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 29565

Voorgaande reizen:

12 September 2012 - 25 Maart 2013

College in Amerika

27 Augustus 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: