Nieuw huis!!! - Reisverslag uit Auburn, Verenigde Staten van kikivanessen - WaarBenJij.nu Nieuw huis!!! - Reisverslag uit Auburn, Verenigde Staten van kikivanessen - WaarBenJij.nu

Nieuw huis!!!

Blijf op de hoogte en volg

21 September 2012 | Verenigde Staten, Auburn

Hallo lieve mensen in Nederland!!!!

Eindelijk kan ik een berichtje vanaf mijn nieuwe computer typen. Afgelopen week was heel heftig voor mij, ik ben ziek geweest, had veel problemen met het reizen naar school en problemen met het betalen van het gastgezin. Dus vandaag ben ik naar de mensen gegaan die over de gastgezinnen gaan en heb mijn problemen besproken en gezegd dat ik na deze maand zeker naar een ander gastgezin wil. Ze vertelde me dat het lastig is om een nieuw huis te vinden, dus dat het even zou duren voordat ze iets gevonden zouden hebben. 25 minuten na dat gesprek kreeg ik een mailtje dat ze een gezin in Auburn gevonden hebben. Ze wonen 1,5 mijl (3km) van school af, terwijl mijn vorige familie 4,2 mijl (ongeveer 6km) van school af woonde.
Dus ik ben meteen naar het kantoor gerend en heb de kamer aangenomen, en 4 uur na het begin van het gesprek woonde ik al in Auburn!!!!!!! PERFECT!!!!!!
Ik woon nu bij een van origine chinees gezin met 3 kinderen van 5,7 en 8 jaar oud. De kinderen spelen met elkaar en zitten niet de hele dag achter de tv zoals het kind in mijn vorige huis. Ze eten elke dag verse groente en dat is een van de dingen die ik in het vorige huis miste. :):):):):):):):):).
Dus na een slechte week heb ik de afgelopen dagen zooooo veel geluk gehad! Lieve mensen, alles voelt nu weer perfect!

  • 21 September 2012 - 09:43

    Mathilde:

    Oh Kiki, wat fijn voor je. Ik weet het begin is lastig en dan lijkt het of alles tegen zit. Goed van je dat je acties hebt ondernomen!
    Niet getreurd, het komt allemaal goed en je gaat vast een geweldige tijd tegemoet.
    Ondertussen is het hier Herfst aan het worden, de t-shirts korte mouwen kunnen de kast in en de winterjassen mogen tevoorschijn komen. Af en toe is het nog wel lekker hoor in het zonntje maar het wordt ook al weer vroeg donker, kwart over 8 al !
    Verder zijn de jongens héél goed bezig, de eerste wedstrijd tegen Wageningen gewonnen met 21-5 en de 2e tegen HCM 23-1 !!! leuk hé. Ze zijn echt super trots en wij ouders ook!
    Ik heb je mama uitgebreid gesproken, ik ga haar baantje overnemen dwz het invoeren vd wedstrijduitslagen. Ja we worden al een echt hockeygezin, Michiel is ook al lid geworden en doet de trimmerstraining op vrijdag avond en hij wordt steeds gestrikt om met de Heren 2 mee te spelen.
    Nou hou je haaks, geniet er ook van en vooral have FUN!
    liefs van de jongens,
    groetjes Mathilde

  • 22 September 2012 - 16:24

    Pap:

    Ik ben trots op je. Heb je lekkere dagen gehad? Pap

  • 22 September 2012 - 21:12

    Niek:

    Hoi Kiki,

    Heel goed dat je het nu naar je zin hebt in het Chinese gezin. Met veel verse tjaptjoy en sambal bei gaat het vast lukken overthere. Vandaag hebben de jongens met 25-5 gewonnen in Tiel.
    Super goed worden ze, maar dat kan ook niet anders nadat je zo'n goede basis hebt gelegd.

    We blijven je volgen hoor en houden je op de hoogte

    Bye bye

    Niek

  • 22 September 2012 - 21:57

    Oma Ina:


    Hoi Kiki

    Fijn tehoren dat het nu goed gaat met je en geniet van de tijd in Amerika

    Ik blijf je volgen hoor leuk je verslag telezen

    Groetjes uit Nederland

  • 24 September 2012 - 00:02

    Jan Pieter:

    Hoi Kiki, wow dit gedeelte hadden we nog niet mee gekregen. Goed dat je dit voor jezelf hebt geregeld en fijn dat je een nieuw gezin hebt gevonden. Hopelijk gaat alles goed met je. Is de school leuk en hoe ervaar je de eerste weken in The States ? Zal wel gekke tijd worden met de verkiezingen die eraan komen. Heel veel plezier enjoy and have fun ! De Van der Meulens uit Amersfoort. Grtjes

  • 24 September 2012 - 00:02

    Jan Pieter:

    Hoi Kiki, wow dit gedeelte hadden we nog niet mee gekregen. Goed dat je dit voor jezelf hebt geregeld en fijn dat je een nieuw gezin hebt gevonden. Hopelijk gaat alles goed met je. Is de school leuk en hoe ervaar je de eerste weken in The States ? Zal wel gekke tijd worden met de verkiezingen die eraan komen. Heel veel plezier enjoy and have fun ! De Van der Meulens uit Amersfoort. Grtjes

  • 28 September 2012 - 17:39

    Buufjes:

    Hallo Kiki we wisten het wel het gaat goed met je.
    Is het leuk in het nieuwe gezin?
    heb je al vrienschap gesloten met die drie jongentjes dat is je wel toevertrouwd.
    Hoe was de eerste studie week drama b.v we zijn erg benieuwd.
    groetjes van ons H en H

  • 08 Oktober 2012 - 23:27

    Oma-Opa:

    Hallo Kiki,

    Gisteren heb ik je een heel uitgebreide mail gestuurd en ik had aangegeven, dat de reactie geplaatst kon worden, maar ik zie 'm niet. Heb je die wel gekregen?
    Moet je even vertellen, dat ik een paar keer per week virtueel in Amerika wandel en fiets! Vanmiddag nog een berg per fiets " beklommen" in een nat. park en heb daar de presidenten gezien. De beelden zullen wel nooit afkomen, want het was de bedoeling, dat alle presidenten daar zouden komen. In 1941 zijn ze gestopt en nooit weer begonnen. Heb je de zalmen goed zien springen?
    Ga nu naar bed. Jij zal wel op school zitten of zit het er voor vandaag al weer op?
    Liefs van Opa en Oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Auburn

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 575
Totaal aantal bezoekers 29598

Voorgaande reizen:

12 September 2012 - 25 Maart 2013

College in Amerika

27 Augustus 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: