eerste schooldag - Reisverslag uit Kent, Verenigde Staten van kikivanessen - WaarBenJij.nu eerste schooldag - Reisverslag uit Kent, Verenigde Staten van kikivanessen - WaarBenJij.nu

eerste schooldag

Blijf op de hoogte en volg

15 September 2012 | Verenigde Staten, Kent

Hallo lieve mensen, dan toch na een aantal keer proberen weer een blog.
Gisteren ben ik voor het eerst naar school geweest. Het is een mooie plek met heel veel groen. Er lopen echt heel veel eekhoorntjes rond. :-). Er zijn 12 Nederlanders op het college waarvan ik er al 5 ontmoet heb, en het zijn alle 5 supertoffe behulpzame mensen. Gisteren hadden we eerst een ontbijt met alle internationale studenten. We moesten een kaartje en ons rooster ophalen. Ondanks dat ik de toefl test net niet heb gehaald is er voor mij een uitzondering gemaakt en hoef ik daarom niet 3 maanden intensief Engels te volgen maar mag ik gewoon academische student zijn! :-). Na het ontbijt moesten we een Engelse lees en schrijftest maken en een wiskunde test doen om te bepalen in welke soort klas we komen. Daar was ik misschien iets te snel mee klaar en had niet super gescoord maar dat maakt mij eigenlijk (nu) ook niet zo veel uit. We kregen een enorme lunch waar ik vrijwel niets van heb gegeten (een bakje fruit, een koekje en een heel klein stukje sandwich, dus echt bijna niets). Met supergave knalgele schoolbussen zijn we naar de super mall gegaan en hebben Jill, Max, Björn en ik door een mega halloween winkel gelopen en een aantal foto's in zo'n fotohokje gemaakt. Jammergenoeg voelde ik mij echt niet lekker, maar ik heb wel geprobeerd alles te doen om het toch zo leuk mogelijk te maken. Bij aankomst op het college werd ik door iemand apart geroepen, er waren wat mensen bezorgd over mij en dus moest ik even naar Tara komen (zij zorgt voor oa de europeese studenten). Sinds vertrek van schiphol heb ik namelijk nauwelijks gegeten en voel me steeds niet lekker. Ze heeft even kort een gesprekje met mij gehouden over mijn gezondheid, en toonde echt begrip. Ik ben zo blij dat we hier met dit soort dingen echt in de gaten gehouden worden! Vandaag ga ik met Jill, Max en Björn naar een mega winkelcentrum, verslag daarvan volgt later ;-).

  • 17 September 2012 - 22:12

    Inavanessen:

    Hai Kiki leuk omje verslag telezen en ik hoop dat het goed met je gaat en dat je een fijne tijd in Amerika
    heb leuk om zocontact met je tehebben een dikke knuffel van Oma

  • 18 September 2012 - 20:59

    JPvdM:

    Hoi Kiki hebben van jouw ouders al e.e.a. gehoord. Zijn erg benieuwd naar jouw ervaringen en eerste indrukken. Veel succes en plezier gewenst. wij blijven je volgen. Groetjes Annemijn, Diederick, Diana & Jan Pieter

  • 20 September 2012 - 23:05

    Klarenbeekjes:

    Hoi Kiki! Leuk om je blog te lezen, we gaan je volgen! Succes, en we houden contact, groetjes van s,h,m en j

  • 20 September 2012 - 23:05

    Klarenbeekjes:

    Hoi Kiki! Leuk om je blog te lezen, we gaan je volgen! Succes, en we houden contact, groetjes van s,h,m en j

  • 01 Oktober 2012 - 11:39

    Buufjes:

    Hoi Kiki we volgen je leuk die blog.
    Gaat het al beter met eten enz liefs van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Kent

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 504
Totaal aantal bezoekers 29601

Voorgaande reizen:

12 September 2012 - 25 Maart 2013

College in Amerika

27 Augustus 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: