Nog een week - Reisverslag uit Nederland, Nederland van kikivanessen - WaarBenJij.nu Nog een week - Reisverslag uit Nederland, Nederland van kikivanessen - WaarBenJij.nu

Nog een week

Blijf op de hoogte en volg

05 September 2012 | Nederland, Nederland

Over een week is het zover! De vlucht naar Amerika. Vanaf Schiphol naar Portland en van Portland naar Seattle. De koffer is al voor een deel gepakt, en de cadeautjes voor het gastgezin zijn gekocht. Ik kom in een gezin met een vader, moeder en zoontje van 7 jaar oud. Ze zien er ontzettend lief uit! Ze hebben ook een medestudent uit China in huis die as zaterdag al komt. Omdat ik als eerste contact met de mensen heb gezocht mag ik als eerste de kamer uitzoeken. De ene kamer heeft een full size bed en de andere een queensize bed. Ik hoop morgen de foto's van de kamers te krijgen om te kunnen bepalen welke kamer ik kies.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 29599

Voorgaande reizen:

12 September 2012 - 25 Maart 2013

College in Amerika

27 Augustus 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: